środa, 28 października 2015

Hej!

Tak w opisie, na blogu będzie opisywana historia która przyśniła mi się niedawno. Zazwyczaj jak jestem chora (czyli tak jak teraz) moje sny są..... mega dziwne, pokręcone, niezgadzające się z niczym, chore. Pierwsze 2/3 rozdziały prawdopodobnie będą jeszcze bez chłopaków. Ale później zobaczymy. Także no ten.... 
  1. Wszyscy znają polski tylko takim językiem się posługują.
  2. Wszystko dzieje się od teraz ?
  3. Nie będę raczej się opierać za bardzo o jakieś wywiady czy inne...
  4. Lubie dodawać zdjęcia strojów, zwierząt czy innych. Problem nadchodzi, gdy mają to być stroje męskie, więc ich raczej nie będzie. 
  5. Znając mnie będą przekleństwa. 
  6. Postaram się dodawać rozdziały co tydzień, najprawdopodobniej w soboty.
  7. Z ortografią u mnie masakra- czyli proszę o wyrozumiałość.
Do zobaczenia ~ Tencza 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz